8 Mayıs 2014 Perşembe

Sosyal medya bensiz cok eksik hissetmiş olmalı !





Çevremdeki herkes harala gürele internet ortamında, sosyal medyada var olma çabasına girişmişken ben uzun süre meraksız bir şekilde akıllı olmayan telefonun , masaüstü külüstür bilgisayarım ve liseye giderken çektirdiğim resmi profil resmi yaptığım Facebook profilimle gayet mutlu yaşıyordum.

Ancak en son girdiğim işte sekiz saat aralıksız internette gezinmem sonucu sosyal medya ilgimi cekmeye başladı... İşte tam bu yüzden dedim sosyal medya üzerindeki aktivitelerim arkadaşların çeşitli açılardan çekilmiş resimlerini "LIKE" yapmaktan öteye gitmeli. 

Bu yüzden moda, tasarım, sanat ,güzellik vs.. ile ilgili beğendiğim ,ilgimi çeken, başıma gelen, ne varsa sizlerle paylaşmaya kimi zaman fikir alışverişi yapmaya karar verdim...Ben sosyal medyadan eksik kalamazdım bu çok acı bir kayıp olurdu internet ortamı için ! Nitekim önümüzdeki günlerde anlayacaksınız genel  halet-i ruhiyem asagidaki resimde görüldüğü gibidir... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder